تویوتا FJ کروزر برای سال جاری چه در آستین دارد؟، عکس

به گزارش مجله بای بلاگ، اینکه چرا بسیاری Toyota FJ Cruiser را دوست دارند، شاید به چند عامل از جمله سبک و میراث برمی شود، اما استحکام و توانایی آن چیزی است که آن را به یک SUV مورد استفاده در سال 2023 تبدیل می نماید.

تویوتا FJ کروزر برای سال جاری چه در آستین دارد؟، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، این خودرو توانایی واقعی خود را در زمانی که خارج از جاده است به رخ می کشد؛ تویوتا FJ کروزر باز نمی گردد، اما ممکن است با نام دیگری فراوری گردد.

بیشتر بخوانید:

ببینید/ سونامی چگونه به وجود می آید؟

فیلم | عمیق ترین نقطه اقیانوس چقدر تاریک است؟

احتمالا تویوتا FJ کروزر یک آفرود جمع و جور خواهد بود که اگر ظاهر گردد، مانند یک خودروی الکتریکی خواهد بود. این رندر انحصاری به وسیله هنرمند HotCars، Rostislav Prokop، تفسیری واقع گرایانه از یک FJ مدرن را به نمایش می گذارد.

FJ با بدنه ای جعبه ای و خشن مانند فورد برونکو، جیپ رانگلر و لندروور دیفندر، از میراث خود با بسیاری از ویژگی های ظاهری نسخه اصلی بهره می برد. FJ Cruiser از سال 2006 تا 2014 با رنگ آبی Voodoo به عنوان رنگ امضاء خود و بعلاوه رنگ های دیگر عرضه شد.

قسمت جلویی این خودرو الهام بخش این رندر با چراغ های دایره ای در دو انتهای توری باریک است که اکنون دارای یک نوار نور LED دوقلو در مرکز است که به عنوان DRL کار می نماید.

نوارهای چراغ نشانگر جانبی FJ Cruiser نیز بازمی گردند، اگرچه در سپر جلو پایین تر هستند. یک صفحه کوبنده آلومینیومی در زیر قسمت جلو واقع شده است و آماده دفع سنگ است.

منبع: HOTCARS

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانیدبه صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8946

به "تویوتا FJ کروزر برای سال جاری چه در آستین دارد؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا FJ کروزر برای سال جاری چه در آستین دارد؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید