485 کیلومتر از جاده های کوهستانی مازندران برفروبی شد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور در طی 48 ساعت گذشته و بارش برف در مناطق برفگیر و کوهستانی ، 485کیلومتر از جاده های برفگیر استان توسط راهداران برفروبی شد.

485 کیلومتر از جاده های کوهستانی مازندران برفروبی شد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندس عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب گفت : این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی گفت: در حال حاضر 33 اکیپ راهداری در قالب 250 ماشین و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را 3700 کیلومتر اعلام و اعلام کرد: در حال حاضر 22 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مهندس نجفی خاطر نشان ساخت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور در طی 48 ساعت گذشته و بارش برف در مناطق برفگیر و کوهستانی ،485کیلومتر از جاده های برفگیر استان توسط راهداران در طی 86 مرحله برفروبی شد.

وی ادامه داد : محور هراز (محدوده امامزاده هاشم تا آب اسک) ، محور کندوان (محدوده هزارچم تا تونل کندوان) ، محور سوادکوه (محدوده ورسک تا گردنه گدوک) ، محور ساری - کیاسر (محدوده کیاسر تا سه راهی فولادمحله) از جمله مناطقی بودند که عملیات برفروبی در آنها انجام پذیرفت.

مهندس نجفی به شماره پیام کوتاه این اداره کل اشاره و تصریح نمود : هموطنان عزیز می توانند علاوه بر شماره 141 ، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 10000141 از شرایط جاده و جوی محورها در طول سال اطلاع حاصل کنند.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5307

به "485 کیلومتر از جاده های کوهستانی مازندران برفروبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "485 کیلومتر از جاده های کوهستانی مازندران برفروبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید