قسمت هفدهم ملکه گدایان؛ فرار از زندان ملکه گدایان!

به گزارش مجله بای بلاگ، قسمت هفدهم سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قسمت هفدهم ملکه گدایان؛ فرار از زندان ملکه گدایان!

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

فرار...!

بعد از رفتن افرا از آزمایشگاه البرز فاز دوم نقشه اش را عملی می نماید. او افراد ملکه را به آزمایشگاه می کشاند و با ماده ای که می سازد، آن ها را بیهوش و از آن جا فرار می نماید. او شنتیا را هم با دست و پای بسته با خودش می آورد که در صورت لزوم از او هم استفاده کند. از طرفی دیگر خورشید هم جرات می نماید و از پلیس یاری می گیرد و پیروز می گردد از خانه لعیا فرار کند و خسرو را با خودش به هتل می برد. جایی که از دست لعیا در امان است؛ اما نگرانی این را دارد که او بلایی بر سر البرز بیاورد. البرز هم بعد از فرار همین نگرانی را دارد که ملکه در نبود او خسرو و خورشید را بیشتر شکنجه کند.

افسار امور به کلی از دست ملکه خارج می گردد. در گیر و دار فرار زندانیان لعیا شبیر هم به سراغ آریا می رود. او که در زمان کودکی آریا با لعیا رفت و آمد داشته است، حالا با یاری آریا دوباره خودش را به لعیا می رساند و هم چون یک تهدید عظیم پا به خانه او می گذارد. همه برنامه ریزی های ملکه تا به امروز نقش بر آب شده است. او که تا یک قدمی بمب رفته بود و عقده های جوانی اش را هم بر سر خورشید و خسرو خالی می کرد، به یک باره با فرار آن ها روبرو می گردد و از هر طرف مورد تهدید قرار می گیرد.

کار ملکه برای بیرون آمدن از زیر این تهدید ها بسیار سخت شده است. به نظر می رسد که آخرین راه استفاده از داریوش باشد. او که با سارایی بد حال روبرو است که به کلی روانش آسیب دیده است. او بمب را مسبب این بلا می داند. بمبی که ساختش فقط از البرز بر می آید...

ملکه گدایان به قسمت های سرانجامی اش رسیده است و هرچه به سمت نقطه سرانجام می رود، جذابیت بیشتری برای مخاطبانش پیدا می نماید. بعد از لنگ زدن های نیمه ابتدایی سریال حالا و با گذشت هفده قسمت دیگر کسانی که به پای این سریال نشسته اند، با ساختار آن کنار آمده اند و مزد صبوری شان را هم با پیچیده تر و هیجان انگیزتر شدن داستان ملکه گدایان می گیرند. اگرچه فیلم برداری بخش های سرانجامی سریال باقی مانده است، به هر حال به نظر می رسد که چند قسمتی بیشتر تا معین شدن سرنوشت ملکه و سایر شخصیت های داستان فاصله نباشد.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7289

به "قسمت هفدهم ملکه گدایان؛ فرار از زندان ملکه گدایان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت هفدهم ملکه گدایان؛ فرار از زندان ملکه گدایان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید