اگر ناموفق بودم چرا مدیرکل ورزش استان از من تقدیر کرد؟

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس سابق هیات دوومیدانی خراسان رضوی با اشاره به اظهارات مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی و رییس فدراسیون دوومیدانی کشور مبنی بر عملکرد ناموفق هیات دوومیدانی خراسان رضوی گفت: اگر عملکرد ناموفقی در هیات دوومیدانی خراسان رضوی داشته ام چرا از من در سال های گذشته تقدیر نموده و لوح تقدیر داده اند؟

اگر ناموفق بودم چرا مدیرکل ورزش استان از من تقدیر کرد؟

امیرعلی سعادتمند در گفت وگو با خبرنگاران در مورد صحبت های فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی و هاشم صیامی، رییس فدراسیون دوومیدانی کشور پیرامون عزل و عملکرد ناموفق وی در هیات دوومیدانی خراسان رضوی اظهار کرد: در سال های 96، 97 و 98 از عملکردم در هیات دوومیدانی خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد. در سال 98 در آنالیز و ارزیابی هیات های دوومیدانی کشور، صندلی دوم هیات های استانی در کشور را از آن خود کردیم که شخص فرزاد فتاحی در این رابطه از من تقدیر کرد و از سوی استاندار وقت، علیرضا رزم حسینی نیز لوح تقدیر دریافت کردم.

وی تاکید نمود: اگر عملکرد ناموفقی در هیات دوومیدانی خراسان رضوی داشته ام، چرا از من در سال های گذشته تقدیر نموده و لوح تقدیر دادند؟ اگر اینگونه باشد خودشان زیر سوال می فرایند چرا که اگر ناموفق بودم، باید عذرم را می خواستند و مجبور به استعفایم می کردند.

رییس سابق هیات دوومیدانی خراسان رضوی با گلایه از صحبت های مطرح شده اضافه نمود: چرا عملکرد همکارانم در هیات دوومیدانی را زیر سوال می برند؟ بنده به عنوان کارمند اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی باید حمایت شوم نه این که عملکرد تمام هیات استانی زیر سوال برود.

سعادتمند ادامه داد: متاسفانه باب شده که اگر کارمندی از مدیر خود انتقاد کند، فرداروزی از کار معلق خواهد شد. در کشور قانون داریم، چرا نباید در ورزش خراسان رضوی آزادی بیان وجود داشته باشد؟ از بیان این صحبت ها و انتقاد از مدیران خود ابایی ندارم.

وی اضافه نمود: هیچ کس نمی تواند بگوید که امیرعلی سعاتمند مربی تیم ملی ایران نبوده و شاگرانی در حد تیم ملی پرورش نداده و تخصصی هم ندارد. برای این که به این صندلی برسم در این کشور برای من هزینه شده است، آن وقت به دلیل یک برخورد شخصی، رییس فدراسیون می گوید که برای حسن تفتیان هزینه ننموده ام. در دوران مدیریت کوروش صبوریان، مدیرکل سابق ورزش وجوانان خراسان رضوی ماهانه 5 میلیون تومان حقوق به حسن تفتیان پرداخت می کردیم، البته 5 میلیون تومان برای یک قهرمان مبلغ ناچیزی است، اما تلاشمان را کردیم تا در حد وسع یاری کنیم.

سعادتمند یادآور شد: رییس فدراسیون انتقاد داشته که از حسن تفتیان حمایت اقتصادی نداشته ام. حمایت اقتصادی از ورزشکار ملی جزو وظایف فدراسیون است، هیات استانی زمانی یاری می نماید که فدراسیون دچار ضعف باشد و نتواند یاری کند.

رییس سابق هیات دوومیدانی خراسان رضوی بیان نمود: شاهین مهردلان ماحصل زحمات هیات دوومیدانی خراسان رضوی است که توانست رکورد آسیا را جابجا کند. در سال 97 و 98 حدود 150 میلیون تومان برای مهردلان هزینه کردیم که توانست رکورد آسیا را جابجا کند. مدیرانی مانند فرزاد فتاحی به خاطر این که رکوردار پرتاب وزنه آسیا از خراسان رضوی است، بیلان کاری می دهند.

سعادتمند اضافه نمود: یکی از ایراداتی که از من می گرفتند هزینه کردن در بخش بانوان بود. آیا مدیران به دنبال عزت کشور خود نیستند؟ ورزشکار دختر این استان در مسابقات کشوری مدال کسب نموده و مایه افتخار است.

وی در مورد نارضایتی ورزشکاران از اعزام به مسابقات چابهار گفت: درآمد هیات دوومیدانی به خاطر کرونا در سال 99 کاهش یافت. نامه ای به مدیرکل ورزش وجوانان استان ارسال نموده و برای اعزام ورزشکاران به مسابقات چابهار تقاضای یاری اقتصادی کردم. اداره کل ورزش وجوانان نیز خاطرنشان کرد که پولی برای اعزام ورزشکاران ما ندارد. مجبور شدیم از شهرداری مشهد تقاضای یاری کنیم و موافقت ضمنی آن را هم گرفتیم، اما مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی برای صدور یک نامه به شهرداری مشهد جهت پرداخت یاری هزینه اقتصادی برای اعزام تیم به مسابقات، با هیات دوومیدانی استان همکاری لازم را نداشت.

رییس سابق هیات دوومیدانی خراسان رضوی توضیح داد: در خاتمه مجبور شدیم در هیات دوومیدانی نفری یک میلیون تومان فقط برای تامین هزینه رفت وبرگشت ورزشکاران هزینه کنیم، در حالی که در سایر هیات های ورزشی، ورزشکاران هزینه های اعزام را خودشان پرداخت می نمایند. در هیات دوومیدانی استان ورزشکاران همواره با بهترین امکانات به مسابقات اعزام می شدند و معمولا در هیات استان به لوکس بودن معروف بودیم.

سعادتمند اضافه نمود: رییس فدراسیون دوومیدانی تا چند روز قبل با من تماس می گرفت و حمایت می کرد، اما در حال حاضر متوجه شدم که وی از ابتدا به دنبال برکناری ام بوده و به دروغ از من حمایت می نموده است.

وی در مورد شرایط سالن هیات دوومیدانی خراسان رضوی اظهار کرد: مدیرکل ورزش وجوانان در صحبت های خود گفته بود که سالن هیات در دست بخش خصوصی بوده، در حالی که از زمان حضورم در هیات دوومیدانی خراسان رضوی سالن در اختیار هیات قرار داشته و آن را با مسائل و تنش های موجود توانسته ایم از آن خود کنیم. البته در یک دوره با یاری وزارت خانه توانستیم قرارداد بخش خصوصی بابت سالن هیات دوومیدانی را لغو کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6189

به "اگر ناموفق بودم چرا مدیرکل ورزش استان از من تقدیر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر ناموفق بودم چرا مدیرکل ورزش استان از من تقدیر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید