19 نفر از بانوان چهارمحال و بختیاری عضو ثابت تیم ملی

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون، 19 نفر از بانوان استان عضو ثابت تیم ملی هستند.

19 نفر از بانوان چهارمحال و بختیاری عضو ثابت تیم ملی

به گزارش خبرنگار از ، سوسن تمدن رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه در حال حاضر، 19 نفر از بانوان این استان عضو ثابت تیم ملی هستند، گفت: در سال گذشته، 46 نفر به اردو های تیم ملی دعوت و 165 تیم به مسابقات کشوری اعزام شدند، و 594 مقام انفرادی و 26 مقام تیمی کسب شد.

او گفت: در سال 98 بانوان ورزشکار استان در رشته های مختلف به مسابقات برون مرزی راه پیدا کردند.

تمدن اضافه نمود: طناز نصیری در مسابقات بین المللی توانست مدال طلای مسابقات جهانی کونگ فو را کسب کند.

او افزود: سمیه یزدانی نخستین بانوی استان توانست در رشته دوچرخه سواری در مسابقات آسیایی و مسابقات بین المللی جاده حاضر گردد و در مسابقات آسیایی 2019 در کشور ازبکستان مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

تمدن ادامه داد: غزاله بنی طالبی دیگر بانوی قهرمان چهارمحال و بختیاری، در رشته ووشو در مسابقات بین المللی در روسیه مقام دوم و در مسابقات کاپ آسیا در کشور ازبکستان نیز مدال نقره را کسب کرد.

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری گفت: 29 تیم از این استان به مسابقات استعداد های برتر کشور اعزام شد و با توجه به مقام های کسب شده در این مسابقات، استان از رتبه 30 به 20 صعود کرد.

او افزود: تیم های فوتبال ساحلی شهید نوروزی چلیچه حاضر در سطح لیگ برتر، فوتسال دریژنو فرخشهر در لیگ برتر، فوتسال شهرکرد در لیگ دسته یک، دوچرخه سواری کوهستان در سطح لیگ برتر، دو و میدانی در لیگ برتر و لیگ طلایی، بسکتبال در لیگ دسته یک بود.

تمدن با تأکید بر اینکه سال جاری 22 میزبانی از تیم های کشوری در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، ادامه داد: این میزبانی ها در رشته های قایقرانی، ووشو، رزمی، تنیس، فوتبال، دوومیدانی، فوتسال و کونگ فو بود و طی این میزبانی ها سه هزار و 423 نفر در قالب 273 تیم در استان حاضر شدند.

ن

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1743

به "19 نفر از بانوان چهارمحال و بختیاری عضو ثابت تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 نفر از بانوان چهارمحال و بختیاری عضو ثابت تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید