گزارش عیسی آل کثیر را به AFCدادند، محرومیت دوباره در انتظار آل کثیر؟

به گزارش مجله بای بلاگ، گزارش های غیررسمی حاکی از تمرین انفرادی عیسی آل کثیر در استادیوم شهید کاظمی دارد.

گزارش عیسی آل کثیر را به AFCدادند، محرومیت دوباره در انتظار آل کثیر؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کمتر از یک هفته تا خاتمه محرومیت عیسی آل کثیر باقی مانده و دوباره او به تیتر یک رسانه های مجازی و هواداری تبدیل شده است. ویدیویی 42 ثانیه ای در بعضی صفحات مجازی منتشر شده است که در قسمت کپشن آن ادعا می شد تمرین عیسی آل کثیر با یک مربی است. آل کثیر در این ویدیو، با پیراهن سبز رنگ که در تمرینات پرسپولیس استفاده می شد حضور دارد و پشت پیراهن نیز شماره 72 که متعلق به خودش است، واقع شده است. او در این ویدیو تمرین با توپ هم انجام می دهد و البته تعیین نیست که چه کسی در کنار اوست.

این ویدیو که کیفیت نامطلوبی دارد و چهره ها در آن به صورت واضح، تعیین نیستند، با صدای نفس های تندتند فیلم بردار همراه شده تا پنهانی بودن ضبط را منتقل کند. البته هنوز تعیین نیست که چه کسی این ویدیو را ضبط نموده است.

منتشرنمایندگان این ویدیو اعتقاد دارند که عیسی آل کثیر به دلیل نقض حکم کمیته انضباطی ای اف سی باید با محرومیت سه ماهه دیگری روبرو گردد. در گراندز حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده که آل کثیر از تمام فعالیت های فوتبالی محروم است و حالا موافقان این اظهارنظر، می گویند که حضور در زمین تمرین اختصاصی پرسپولیس با کیت رسمی این تیم، مصداق شاخص فعالیت فوتبالی محسوب می گردد.

با این وجود، باشگاه پرسپولیس و خود عیسی این موضوع را نخواهند پذیرفت. مهاجم پرسپولیس می گوید که در تهران حضور ندارد و اساسا تمرین ننموده و باشگاه پرسپولیس نیز در ساعات بعدی بیانیه ای رسمی منتشر خواهد نمود تا به این موضوع واکنش نشان دهد و موضعش را بیان کند.

عیسی آل کثیر روز سیزدهم مهر ماه به دلیل آنچه حرکت نژادپرستانه عنوان شد، از فعالیت های فوتبالی شش ماه محروم شد و حالا تنها 6 روز تا خاتمه محرومیتش باقی مانده و طرفداران پرسپولیس امیدوارند که در بازی روز 14 فروردین برابر شهرخودرو، حداقل تیم را همراهی کند اما حالا این موضوع، جنجال تازه ای را به وجود آورده است؛ جنجالی که کاربران شبکه های اجتماعی نیز درباره آن اظهارنظر می نمایند.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6697

به "گزارش عیسی آل کثیر را به AFCدادند، محرومیت دوباره در انتظار آل کثیر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش عیسی آل کثیر را به AFCدادند، محرومیت دوباره در انتظار آل کثیر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید