کنایه&zwnjهای بایدن به ترامپ بعد از اعلام پیروزی در مجمع گزینشگران

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - رئیس جمهوری منتخب آمریکا پس از پیروزی در نشست گزینشگران با اشاره به 306 رای خود، تاکید نمود این اعداد نمایانگر یک پیروزی واضح است.

کنایه&zwnjهای بایدن به ترامپ بعد از اعلام پیروزی در مجمع گزینشگران

به گزارش ایرنا، جو بایدن ساعتی پس از اعلام نتایج نهایی نشست گزینشگران ایالت های آمریکا و منطقه کلمبیا که تاییدی بر پیش بینی پیروزی وی را رقم زد، این مطلب را مطرح نمود. وی یادآور شد: 306 رای انتخاباتی همان رقمی است که ترامپ و پنس هنگام پیروزی در سال 2016 دریافت کردند. در آن موقع، ترامپ تعداد گزینشگران انتخاباتی خود را یک آوار کوه نامید.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا ادامه داد: با توجه به معیارهای خاص او، این اعداد نشان دهنده یک پیروزی واضح است و من با احترام پیشنهاد می کنم آنها اکنون چنین نمایند.

بایدن با بیان اینکه در ابتدای بحران همه گیری، بسیاری می پرسیدند که چه تعداد آمریکایی رای می دهند، اظهار کرد: اما این ترس ثابت کرد که بی اساس است. ما شاهد بودیم که پیش بینی ها محقق نشد، حتی ممکن است تصور گردد بزرگترین میزان رای دهندگان در تاریخ است.

وی اضافه نمود: این انتخابات اکنون به عنوان واضح ترین تظاهرات اراده واقعی مردم آمریکا رتبه بندی می گردد: یکی از شگفت انگیزترین تظاهرات وظیفه مدنی که تا به امروز در کشور خود دیده ایم.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا با انتقاد از رفتار ترامپ در طرح شکایت های متعدد علیه انتخابات ادامه داد: دموکراسی ما ثابت کرد که مقاوم است؛ بیش از 155 میلیون آمریکایی رای دادند. باید آن را جشن گرفت، نه به آن حمله کرد.

بایدن اضافه نمود: این امید صادقانه من است که دیگر هرگز نبینیم کسی انتخابات را در معرض تهدیدهایی قرار دهد که در این انتخابات دیده ایم، این غیر منطقی است.

وی با اتخاذ لحن مبارزاتی جدیدتری نسبت به ترامپ هنگام اعلام دوباره پیروزی تاکید نمود: آنها نمی توانستند و نخواهند توانست به آنچه که می دانند درست نیست، اعتبار بدهند. در آمریکا، سیاستمداران قدرت را در دست نمی گیرند. مردم به آنها قدرت می دهند.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا اضافه نمود: حتی یک بیماری همه گیر یا سوء استفاده از قدرت نمی تواند آن شعله را خاموش کند. آفرین به مقامات شجاع دولتی و محلی که دموکراسی آمریکا را کارآمد ساختند.

بایدن با تحسین آرای صادره در دادگاه های ایالتی و دیوان عالی آمریکا که 2 بار به اتفاق آرا دادخواست تیم ترامپ را رد کردند، اظهار کرد: بار دیگر در آمریکا، قانون، قانون اساسی ما و خواست مردم حاکم است. دموکراسی ما تحت فشار نهاده شد، آزمایش و تهدید شد اما مقاوم، واقعی و قوی است.

وی بار دیگر تاکید نمود رئیس جمهوری همه آمریکایی ها خواهد بود.

در رای گیری گزینشگران 50 ایالت آمریکا و منطقه ویژه کلمبیا، بایدن توانست 306 رای را به خود اختصاص دهد و ترامپ هم 232 رای را از آن خود کرد. برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، کسب حداقل 270 رای گزینشگران کافی است.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5318

به "کنایه&zwnjهای بایدن به ترامپ بعد از اعلام پیروزی در مجمع گزینشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه&zwnjهای بایدن به ترامپ بعد از اعلام پیروزی در مجمع گزینشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید