وجود 307 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها در سمنان

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/سمنان مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از وجود بیش از 300 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها در استان سمنان اطلاع داد.

وجود 307 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها در سمنان

مهدی صمیمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در مجموع 307 روستا در استان سمنان، واجد شرایط برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا هستند.

وی با اشاره به وجود روستاهای عظیم واجد تشکیل شورای اسلامی پنج نفره در این استان اضافه نمود: تعداد 16 روستا در استان دارای جمعیت بالای 1500 نفر و شورای اسلامی 5 نفره است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان ضمن دعوت از عموم روستاییان برای مشارکت در انتخابات اعلام کرد: در مجموع 953 نفر به عنوان اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: به همین دلیل تعامل با صدا و سیمای استان، رسانه های مکتوب و اصحاب رسانه و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی به منظور افزایش مشارکت در بحث انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

صمیمیان از پیگری برای ترفیع حق الجلسه شوراهای اسلامی روستاها اطلاع داد و گفت: علاوه بر این با هدف ارتقا صندلی شوراهای اسلامی روستاها و تاثیرگذاری و ایفای نقش بیشتر آن، پیگیری به منظور حضور شورای اسلامی روستاها در جلسات کمیسیون مرتبط با توسعه، پیشرفت و آبادانی روستاها در دستور کار است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اضافه نمود: همچنین به منظور ترغیب و تشویق روستاییان برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستاها در استان، پیگیری جهت برگزاری جلسات با معتمدین، متنفذین و شوراهای فعلی روستاها در استان انجام می گردد.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6769

به "وجود 307 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 307 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید