نمایندگان جمهوری خواه آمریکا نسبت به دستورات اجرایی ترامپ ابراز نگرانی می نمایند

به گزارش مجله بای بلاگ، نمایندگان آمریکایی از فرمان های اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور ابراز ناراحتی کردند و آن را خلاف قانون اساسی و دور زدن کنگره خواندند.

نمایندگان جمهوری خواه آمریکا نسبت به دستورات اجرایی ترامپ ابراز نگرانی می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هیل، چندین سناتور جمهوری خواه آمریکایی از تصمیمات روز شنبه ترامپ مبنی بر امضای چهار دستورالعمل اجرایی به منظور مواجهه به پیامدهای مالی ویروس کرونا و دور زدن کنگره ابراز ناراحتی کردند.

سناتور بن ساس که قبلا علیه هزینه سازی های دولت برای مقابله با ویروی کرونا صحبت های زیادی نموده است، عملکرد ترامپ را غیر قانونی خواند.

همچنین نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم غروب شنبه به وقت تهران از فرمان های اجرایی ترامپ برای مواجهه با پیامدهای شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد و آن ها را خلاف قانون اساسی خواند.

در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان پلوسی گفت، سخنان من همانند اظهارات سناتور بن ساس است که می گوید فرمان های اجرای ترامپ بر خلاف قانون اساسی است. ما باید اینک نیازهای مردم آمریکا را برآورده کنیم. همانطور که مشاوران من عنوان می نمایند، اقدامات رئیس جمهور آمریکا کاملا خلاف قانون اساسی است.

دونالد ترامپ روز گذشته به دنبال عدم توافق دموکراتها و کاخ سفید چهار فرمان اجرایی امضا کرد. یکی از فرمان های اجرایی امضا شده درباره بیمه بیکاری بود که بر این اساس با فرمان وی بیمه بیکاری 400 دلاری برای آسیب دیدگان از ویروس کرونا برقرار می گردد. ترامپ همچنین وعده بخشیدن مالیاتهای معوقه را در صورت پیروزی مجدد خود در انتخابات ریاست جمهوری داده است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز چندی قبل گفت: کشور ما در شرایط اضطراری قرار گرفته است. مردم در حال رنج کشیدن هستند اما جمهوریخواهان درخواستها برای یاری را نادیده می گیرند. در سراسر کشور، خانواده ها ساعتها در صف غذا برای بچه هایشان می ایستند. جمهوریخواهان نیز با امتناع از یاری رسانی، عدم همدلی با مردم را نشان میدهند.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4249

به "نمایندگان جمهوری خواه آمریکا نسبت به دستورات اجرایی ترامپ ابراز نگرانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان جمهوری خواه آمریکا نسبت به دستورات اجرایی ترامپ ابراز نگرانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید