می خواهم زنده بمانم، قسمت دوازدهم؛ آزادی پدر، حذف فرخی...

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگارانـ قسمت دوازدهم سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته روز دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

می خواهم زنده بمانم، قسمت دوازدهم؛ آزادی پدر، حذف فرخی...

در خلاصه داستان قسمت دوازدهم سریال می خواهم زنده بمانم آمده است:

کاوه، شیوا و عماد به دنبال فرار از مخمصه اند و شایگان هما را در موقعیت غافل گیر نماینده ای قرار می دهد که می تواند رابطه آن ها را تحت تاثیر قرار بدهد. دشتی در بزنگاه حساسی از زندگی اش باید میان عشق، وظیفه، رفاقت و حفظ خانواده اش یکی را انتخاب کند...

کاوه و عماد از دست مفتاح و دار و دسته اش گریختند؛ اما این سرانجام ماجرای آن ها نیست. آن ها اگر دیر بجنبند، اسیر افراد باقی مانده مفتاح می شوند که حالا برای جانشینی اش تشنه خون کاوه و عماد هستند. آن ها مواد را می فروشند، پول های شان را قسمت می نمایند و قرار می گذارند که از خانواده های شان خداحافظی نمایند و برگردند تا از مرز خارج بشوند؛ اما کاوه با رسیدن به خانه با وضعیتی سخت روبرو می گردد. همایون با یاری شایگان به مرخصی آمده است و خانواده در خانه هما دور هم جمع شده اند. کاوه هم در چنین شرایطی قدرت تصمیم گیری اش را از دست داده است و با وجود نگرانی زیاد کاری نمی نماید.

در سوی دیگر دشتی در ابتدا تصمیم می گیرد فرخی را برای سه ماه به ماموریت بفرستد؛ اما فرخی خودش را کسی معرفی می نماید که دستور دارد دشتی را زیر نظر داشته باشد و اگر خودش هم نباشد، دیگرانی برای این کار هستند. فرخی از دشتی می خواهد که با او همکاری کند. دشتی بعد از کلنجار بسیار با خودش همسرش را به جایی امن راهی می نماید و به ملاقات فرخی می رود. او جای مدارکی را که دارد، به فرخی می گوید؛ اما کسی از پشت به فرخی شلیک می نماید و ماموریتی را که شایگان به دشتی داده بود، تکمیل می نماید.

بدین ترتیب قسمت دوازدهم می خواهم زنده بمانم با یک غافل گیری به سرانجام می رسد. می خواهم زنده بمانم که در نظرسنجی چند پیج سینمایی با رای 40 درصدی اش و با اختلاف زیاد نسبت به سایر رقبایش عنوان بهترین سریال درحال پخش شبکه نمایش خانگی را کسب نموده است، در هر قسمت با غافل گیری مخاطبانش را بیش از پیش پابند خود می نماید. سریال می خواهم زنده بمانم با گذشت 12 قسمت به اوج داستان خود نزدیک می گردد. فیلم نامه پر کشش این سریال که هر قسمت را با کنش ها و کشمکش های خوبی طراحی نموده است، برگ برنده اصلی این سریال است.

همچنین در میان بازیگران هم انتخاب های صحیحی که برای هر نقش اجرا شده است، برگ برنده دیگری است که سبب شده است کنش های متن به خوبی متبلور شوند و به تصویر درآیند. حضور بازیگران تازه نفسی (در عرصه تصویر) مانند امیر نوروزی در کنار چهره های شناخته شده ای مانند حامد بهداد، مهران احمدی و... ترکیب فوق العاده ای را برای این سریال ترتیب داده است که به خوبی با داستان و مخلطبان ارتباط برقرار می نمایند.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7330

به "می خواهم زنده بمانم، قسمت دوازدهم؛ آزادی پدر، حذف فرخی..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم زنده بمانم، قسمت دوازدهم؛ آزادی پدر، حذف فرخی..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید