مجوز برگزاری لیگ هندبال صادر شد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون هندبال بعد از دریافت مجوز شروع اردوهای تیم ملی توانست مجوز شروع مسابقات لیگ برتر بانوان و آقایان را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش بگیرد. البته مسابقات باید به صورت متمرکز و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی انجام گردد.

مجوز برگزاری لیگ هندبال صادر شد

شیوع کرونا در چند ماه گذشته باعث شد کلیه فعالیت های ورزشی با وقفه رو به رو گردد و به غیر از فوتبال برگزاری لیگ سایر رشته ها با مشکل جدی روبرو گردد. پس از تصمیم فدراسیون هندبال به برگزاری لیگ برتر آقایان و بانوان از مهرماه امسال، پیگیری های لازم در این خصوص جهت کسب مجوز لازم از ستاد مقابله با کرونا در ورزش صورت گرفت که این پی گیری ها انتها نتیجه داد و امروز از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز برگزاری لیگ برتر هندبال به صورت متمرکز و با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی صادر و به فدراسیون هندبال به صورت کتبی ابلاغ شد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون با اشاره به این مطلب و ابلاغ مجوز مذکور اضافه کرد: با توجه به اینکه مشخص نیست ویروس کرونا تا چه زمانی با ما همراه است و از آن جایی که معیشت بازکنان و مربیان ما در خطر جدی قرار گرفته بود و حدود هفت ماه هیچ قرار داد و دریافتی ورزشکاران حرفه ای ما نداشتند و همچنین برای انتخاب بازیکنان ملی نیازمند برگزاری لیگ بودیم، خوشبختانه پی گیری ها جواب داد و با حمایت دکتر علی نژاد معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین دکتر مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی پس از اخذ مجوز برگزاری اردوهای ملی پیروز به اخذ مجوز برگزاری لیگ برتر هم شدیم.

پاکدل با تشکر از مسئولان وزارت بهداشت گفت: ما بیش از 4 جلسه با مسئولان این وزارتخانه داشتیم و پروتکل های تنظیم شده فدراسیون ما برگرفته از پروتکل فدراسیون جهانی هندبال بوده و حتی کامل تر از آن هم هست و اتفاقاً دوستان وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی ورزشی همکاری و مساعدت بسیار خوبی در این خصوص داشتند که صمیمانه از آنها تشکر می کنیم.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4028

به "مجوز برگزاری لیگ هندبال صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز برگزاری لیگ هندبال صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید