لایسنس مجانی سه آنتی ویروس برتر سال 2020

به گزارش مجله بای بلاگ، ضرورت داشتن یک آنتی ویروس خوب انکار ناپذیر است اما متأسفانه دیگر با صرف یک هزینه معقول نمی توان یک آنتی ویروس اورجینال قوی و معتبر تهیه کرد. خبر خوب اینکه می توانید لایسنس مجانی 3 ماهه آنتی ویروس Avira Prime ،Bitdefender Total Security 2020 یا Kaspersky Internet Security 2020 بگیرید و از بالاترین امنیت بر روی سیستم رومیزی، لپ تاپ یا گوشی خود بهره مند شوید.

لایسنس مجانی سه آنتی ویروس برتر سال 2020

دریافت لایسنس سه ماهه مجانی Bitdefender Total Security 2020Bitdefender Total Security 2020یک بسته امنیتی کامل با قدرت عالی و استفاده پایین از منابع سخت افزاری است. شما می توانید با مراجعه به این لینک و وارد کردن ایمیل خود، نسخه 2020 محصولات امنیتی Bitdefender را بر روی 5 دستگاه مجهز به سیستم عامل ویندوز، مک یا اندروید نصب کنید.

کافی است پس از دریافت ایمیل حاوی لایسنس 3 ماهه مجانی و کلیک بر روی دکمه سبز، با همین ایمیل در Bitdefender Central یک حساب کاربری بسازید و به آن لاگین کنید.

سپس می توانید محصولات امنیتی Bitdefender را از همان جا دریافت نموده و بر روی تا 5 دستگاه نصب کنید. دقت داشته باشید محصولات Bitdefender با استفاده از همان حساب کاربری که ساخته اید فعال می شوند.

دریافت لایسنس سه ماهه مجانی Avira PrimeAvira Prime هم یک بسته امنیتی کامل با پشتیبانی از وسایل و سیستم عامل های مختلف است. کافی است به این آدرس بروید و با وارد کردن ایمیل خود، لایسنس سه ماهه مجانی Avira Prime دریافت کنید. در نهایت باید بر روی لینک موجود در ایمیل دریافتی کلیک کنید و با انتخاب یک کلمه عبور مناسب برای حساب کاربری خود، به صفحه دانلود Avira Prime منتقل می شوید.

در نظر داشته باشید پس از ورود به My Avira Account، زبان آن را بر روی انگلیسی قرار بدهید.

دریافت لایسنس سه ماهه مجانی Kaspersky Internet Security 2020برای دریافت لایسنس 91 روزه بسته امنیتی Kaspersky Internet Security 2020 کافی است ابتدا آن را از اینجا دریافت و نصب کنید. سپس از کلید 4CH4C-PPFDT-NFK4B-45R69 برای فعال سازی Kaspersky Internet Security 2020 بهره ببرید. گفتنی است کلید مزبور تشویقی است.

این ها سه محصول امنیتی برتر برای ویندوز یا اندروید هستند که می توانید طبق روش های یاد شده، لایسنس سه ماهه مجانی آنها را دریافت کنید.

منبع : شهر سخت افزار

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: آی تابناک
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2162

به "لایسنس مجانی سه آنتی ویروس برتر سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایسنس مجانی سه آنتی ویروس برتر سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید