(عکس) مهارت عجیب لیونل مسی در کنترل توپ!

به گزارش مجله بای بلاگ، تیم های ملی آرژانتین و پاراگوئه در سومین ملاقات خود در مرحله مقدماتی جام جهاین 2022 به مصاف هم رفتند که حاصل کوشش دو تیم چیزی جز نتیجه تساوی 1 - 1 نبود.

(عکس) مهارت عجیب لیونل مسی در کنترل توپ!

در این بازی هیجان انگیز، لیونل مسی در دقیقه با پرشی معادل 183 سانتی متر، توپ را روی هوا کنترل کرد که این حرکت اعجوبه آرژانتینی باعث به وجد آمدن بینندگان این بازی شد.

درست لحظاتی قبل از خاتمه نیمه اول بازی و زمانیکه نتیجه بازی یک بر یک مساوی بود، برنده شش توپ طلای فوتبال اروپا، با پرشی آکروباتیک وار و به مانند کاراته کاران، توپ را در هوا استپ کرد که باعث واکنش میان فوتبالدوستان در فضای مجازی شد.

هواداران فوتبال در فضای مجازی یک قدم جلوتر رفته تا معین نمایند که شاهکار مسی چقدر چشمگیر بوده است. آن ها با اندازه گیری قد هم تیمی مسی یعنی جیووانی لوسلسو، میزان پرش ستاره بارسلونا برای تصاحب توپ را تخمین زده و به عدد 6 فوت معادل با 183 سانتی متر رسیده اند.

پرش 183 سانتی متری مسی برای دریافت این توپ به حدی زیبا و جالب بود که باعث شد بلافاصله ویدویی این حرکت، در فضای مجازی دست به دست گردد و همگان این حرکت مسی را با پرش های رونالدو مقایسه نمایند.

کریستیانو رونالدو مهارت ذاتی پرش با ارتفاعات باورنکردنی برای زدن ضربات سر را دارد، اما به وضوح مسی در تسلط بر روی توپ در هوا فوق العاده است، آن هم با روشی متفاوت تر از رونالدو.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5030

به "(عکس) مهارت عجیب لیونل مسی در کنترل توپ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) مهارت عجیب لیونل مسی در کنترل توپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید