خبرنگاران مدیرعامل باشگاه سپاهان: تیم ما آماده بازی بود

به گزارش مجله بای بلاگ، اصفهان-خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم ما آماده بازی بود ولی پرسپولیس ها از بازی مقابل ما امتناع ورزیدند و رفتند.

خبرنگاران مدیرعامل باشگاه سپاهان: تیم ما آماده بازی بود

مسعود تابش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: تیم ما اگر برای ملاقات با پرسپولیس آماده نبود به اردوی آمادگی نمی فت و ما بر اساس این بازی تمرین نمی کرد.

وی اظهارداشت: تیم ما به طور کامل آماده بازی بود و حتی ناظر بازی گفت، بازی کنید ولی تیم پرسپولیس زمین را ترک کرد و بازیکنانش رفتند.

وی با اشاره به این که خواهان به تعویق بازی بودیم اعلام کرد: برای این کار هم دلایل خود را داشتیم که شامل شرایط میزبانی، حضور چهل تا پنجاه هزار نفر طرفدار دراستادیوم است.

تابش حضور تماشاگران را برای تیمش نیروی مضاعفی توصیف کرد و گفت: وقتی موضوع ویروس کرونا مطرح شد سلامتی مردم برای مال اولویت اول بود و ما به هیچ وجه راضی به مخاطره افتادن سلامت مردم نیستیم و درخواست ما لغو این ملاقات بود.

وی با بیان این که تیم برای برای رسیدن به استادیوم در بازی امروز دچار مشکلاتی شد، گفت: پیش از این ملاقات تیم ما با استقلال تهران به دلیل آلودگی هوا در تهران لغو شد.

به گفته وی تکلیف این سه امتیاز را فدارسیون مشحص می نماید.

پیش از این قرار بود ملاقات تیم های سپاهان و پرسپولیس از ساعت 16:15 امروز یکشنبه در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار گردد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، شب گذشته تصمیم گرفته شد که این ملاقات بدون حضور تماشاگر برگزار گردد.

با این وجود، قبل از شروع ملاقات، بعضی از طرفداران تیم سپاهان با تجمع روبه روی هتل کوثر اصفهان مانع خروج بازیکنان این تیم به سمت استادیوم نقش دنیا شدند که با دخالت نیروی انتظامی انتها یافت و سپس بازیکنان سپاهان با هماهنگی نیروی انتظامی به بیرون هتل راهنمایی شدند.

قرار بود امروز در حساس ترین ملاقات هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران تیم های پرسپولیس و سپاهان به مصاف یکدیگر بروند.

این بازی طبق برنامه قبلی قرار بود ساعت 16 و 15 دقیقه شروع گردد اما تیم فوتبال سپاهان با تاخیر وارد استادیوم شد.

پیش از این، باشگاه سپاهان به دلیل حضور نیافتن تماشاگران خود خواهان به تعویق افتادن این بازی شده بود.

حال باید دید فدراسیون فوتبال در باره لغو این مسابقه چه تصمیمی خواهد گرفت.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 931

به "خبرنگاران مدیرعامل باشگاه سپاهان: تیم ما آماده بازی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرعامل باشگاه سپاهان: تیم ما آماده بازی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید