خبرنگاران فرماندار: سردشت از شهرهای پیشرو در مبارزه با کرونا است

به گزارش مجله بای بلاگ، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار سردشت گفت: این شهرستان با رعایت موارد بهداشتی و اجتماعی توانسته است از شهرهای پیشرو در مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی باشد.

خبرنگاران فرماندار: سردشت از شهرهای پیشرو در مبارزه با کرونا است

اقصی نخشی پور عصر روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی سردشت با اشاره به تثبیت شرایط بیماری کرونا در این شهرستان اضافه نمود: در روزهای اخیر بر تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان اضافه نموده نشده اما مردم باید تا انتها این بیماری در کشور از تجمع پرهیز و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

وی اضافه نمود: سردشت اولین شهر مسکونی قربانی سلاح های نامتعارف در دنیا است و وجود جانبازان شیمیایی در این شهرستان موجبات بروز نگرانی زیادی در مورد شیوع بیماری در این شهرستان بود اما با کوشش و همدلی فراگیر بین مردم و مسوولان سبب شد تا سردشت جزو شهرستان های پیشرو در مقابله با بیماری کرونا باشد.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه این شهرستان در اطلاع رسانی در زمینه مقابله با بپاین بیماری گفت: رسانه ها با کوشش هایی که در جهت اطلاع رسانی و روشنگری جامعه انجام می دهند در واقع نقش سفیران روشنگری را در جامعه ایفا می نمایند.

فرماندار سردشت با بیان نقش ارزشمند رسانه ها در شرایط کنونی در جهت فرهنگ سازی و ایجاد همدلی و آرامش جامعه اضافه نمود: رسانه ها باید در راستای تشریح شرایط جامعه حرکت نموده و نقدها را به شیوه اصولی مطرح و با درنظر دریافت تمامی جوانب به انتشار مطالب خود اقدام نمایند.

نخشی پور از رسانه ها و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان یاد کرد و ادامه داد: برای ارتباط بهتر با مردم و شنیدن دغدغه های آنها، جلسات ماهیانه ای با خبرنگاران برگزار می گردد تا به همراه شنیدن دغدغه های مردم به تبیین اقدامات دولت نیز پرداخته گردد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مدت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان گفت: برنامه گندزدایی شهرها و روستاها، تامین اقلام بهداشتی و درمانی بیمارستان، تشکیل جلسات عمومی و تخصصی با مسولان استانی، تامین اقلام بهداشتی برای جانبازان شیمیایی، ایجاد نقاهتگاه، برقراری بیمارستان صحرایی و ارسال 10 هزار پیامک پیشگیرانه از جمله این اقدامات بود.

وی پیگیری پویش 2914 برای محدودیت مردم و تشویق آنها برای در خانه ماندن، توزیع 2 هزار بسته یاری پویش همدلی، ایجاد محدودیت های شهری برای مقابله با کرونا، قدردانی از کادر درمانی و پرستاران، یاری های مومنانه، تشکیل جلسات تنظیم بازار، فراوری و توزیع هزار ماسک رایگان، راه اندازی چهار پایگاه تب سنجی و انسداد 10 جهت فرعی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان را از دیگر اقدامات ستاد کرونا مطرح کرد.

سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1914

به "خبرنگاران فرماندار: سردشت از شهرهای پیشرو در مبارزه با کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: سردشت از شهرهای پیشرو در مبارزه با کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید