خبرنگاران شناسایی 58 واحد صنفی متخلف در آستانه اشرفیه

به گزارش مجله بای بلاگ، رشت- خبرنگاران- رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت آستانه اشرفیه گفت: طی یکماهه بهمن تعداد 58 واحد صنفی متخلف در این شهرستان شناسایی شد.

خبرنگاران شناسایی 58 واحد صنفی متخلف در آستانه اشرفیه

محمد رضا حامیان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه بازرسان این اداره در این مدت 700 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام داده اند اضافه نمود: گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، کم فروشی و عدم صدور فاکتور از مهمترین موارد تخلف این واحدهای صنفی است.

وی با بیان اینکه این واحدهای صنفی به پرداخت بیش از 19 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند گفت: بازرسان این اداره همه روزه در قالب دو اکیپ دو نفره گشت های بازرسی خود را از واحدهای صنفی این شهرستان انجام می دهند ، ضمن اینکه در هرماه بین 15 تا 20 گشت مشترک با مشارکت بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت و دیگر دستگاه های نظارتی و اجرایی در این شهرستان صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همزمان با فرارسیدن سال نو، گشت های بازرسی و نظارتی بازرسان این اداره با هدف کنترل بازار و حمایت از مصرف کنندگان تشدید می گردد اعلام کرد: عموم مردم منطقه می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی ، شکایات و گزارشات خود را با تلفن 124 در اختیار بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت قرار دهند.

هم اکنون بیش از 5 هزار و 800 واحد صنفی تحت پوشش 21 اتحادیه در این شهرستان فعالیت دارند.

کشف و ضبط 10 قبضه اسلحه در آستانه

رییس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه از کشف و ضبط 10 قبضه اسلحه در این شهرستان اطلاع داد.

جعفر میرزایی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه کشف این تعداد سلاح شکاری طی انجام گشت های مشترک توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست ، پاسگاه سرمحیط بانی محسن آباد و عوامل انتظامی در روزهای اخیر اجرا شده اضافه نمود: از این تعداد سلاح شکاری ، 8 قبضه غیر مجاز (قاچاق) و دو قبضه نیز مجاز بوده که به همراه تعدادی فشنگ از متخلفان کشف شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در این گشت های مشترک با کسانی که اقدام به احداث کومه نما و شکار غیر مجاز نموده بودند ، برخورد قانونی اجرا شده گفت: با توجه به فصل مهاجرت پرندگان به آبگیرها ، آ بندان ها و دیگر مناطق شهرستان و همچنین ممنوعیت هرگونه شکار و صید ، گشت های روزانه عوامل محیط زیست این شهرستان با هدف جلوگیری و برخورد قانونی با هرگونه شکار و صید غیر مجاز پرندگان با جدیت تداوم دارد.

به گفته میرزایی ، بر اساس سیاست های سازمان حفاظت محیط زیست و دامپزشکی کشور در زمینه شکار و صید ، سال جاری هرگونه شکار و صید در مناطق مختلف این شهرستان و استان گیلان ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی یاداور شد: مزارع ، آب بندان ها مناطق ساحلی ، روستاهای ساحلی نزدیک به تالاب ها از جمله مکان های اصلی حضور پرندگان در این شهرستان به شمار می فرایند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستا و حدود 108 هزار نفر جمعیت است.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6372

به "خبرنگاران شناسایی 58 واحد صنفی متخلف در آستانه اشرفیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شناسایی 58 واحد صنفی متخلف در آستانه اشرفیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید