خبرنگاران ایران درصدد ازسرگیری ارتباط هوایی با اوکراین است

به گزارش مجله بای بلاگ، مسکو - خبرنگاران- سفیر ایران در اوکراین گفت: ایران درصدد یافتن امکان برای ازسرگیری ارتباط هوایی با اوکراین است که پس از سرنگونی هواپیمای بویینگ در حومه تهران متوقف شده است.

خبرنگاران ایران درصدد ازسرگیری ارتباط هوایی با اوکراین است

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، منوچهر مرادی به خبرگزاری ریانووستی روسیه با اعلام این خبر گفت: متاسفانه دولت اوکراین پس از حادثه هواپیمای بویینگ در ایران ،مجوز برای پروازهای مسافربری مستقیم بین ایران و اوکراین را لغو کرد.

وی اضافه نمود: طرف اوکراینی برغم درخواست های مکرر سفارت ایران در کی یف، با صدور مجوز برای پروازهای مستقیم بین ایران و اوکراین موافقت نمی کند.

مرادی گفت: جمهوری اسلامی ایران درصدد یافتن امکان برای ازسرگیری پروازهای مستقیم بین دو کشور است و نیز از کی یف می خواهد تا حداقل اجازه برای پروازهای مستقیم به شرکت های هواپیمایی ایرانی را بدهد.

اوکراین پروازهای مستقیم با ایران را از روز 9 ماه ژانویه امسال تا زمان روشن شدن علت حادثه هوایی بویینگ در نزدیکی تهران متوقف کرد.

لازم به ذکر است هواپیمای بوئینگ 737 متعلق به شرکت هواپیمایی بین المللی اوکراین با شماره پرواز 752 با 167 مسافر و 9 خدمه پرواز، ساعت 6 و 12 دقیقه صبح چهارشنبه 18 دی سال 98 از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به مقصد کی یف پرواز کرد که 6 دقیقه بعد به دلیل شلیک غیرعمد پدافند هوایی، حوالی صباشهر از توابع استان تهران سقوط کرد و تمامی سرنشینان آن جان باختند.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4061

به "خبرنگاران ایران درصدد ازسرگیری ارتباط هوایی با اوکراین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایران درصدد ازسرگیری ارتباط هوایی با اوکراین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید