جزئیات خرید اوراق نیکوکاری برای یاری به مبارزه با کرونا اعلام شد

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرعامل فرابورس ایران جزئیات خرید اوراق نیکوکاری برای یاری به مبارزه با کرونا را گفت.

جزئیات خرید اوراق نیکوکاری برای یاری به مبارزه با کرونا اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران در حاشیه نشست نحوه هزینه کرد اوراق نیکوکاری کرونا که در ستاد وزارت بهداشت برگزار گردید، گفت: برای یاری به مبارزه به کرونا، دو روش وجود دارد که نماد های معاملاتی به نام های کرونا 1 و 2 تعریف شده است. در نماد کرونا 1، کل مبلغ را به نظام سلامت اهدا و هبه می نمایند، اما در نماد کرونا 2، منافع ناشی از آن به وزارت بهداشت پرداخت می گردد که در مدت کوتاهی، مبالغ قابل قبولی یاری شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که این تجربه مشترک وزارت بهداشت و بازار سرمایه، آغاز خوبی برای احیای فرهنگ وقف و نیکوکاری نظام مند و شفاف در کشور باشد.

مدیرعامل فرابورس ایران اضافه کرد: کارمزد های معاملاتی در نماد های کرونا 1 و 2 کاملا رایگان است و تمامی ارکان بازار سرمایه، هزینه کارمزدی دریافت نمی نمایند و اصل مبالغی که یاری می گردد مستقیما به حوزه بهداشت و سلامت پرداخت می گردد و شفافیت و گزارش دهی به تجهیز منابع بیشتر یاری می نماید.

هامونی یادآور شد: تعریف نماد و دستورالعمل های مربوط به کرونا 1 و 2 در اسفند ماه در طول 4 روز انجام شد و خوشبختانه انعکاس جهانی این تجربه جدید و مشترک نیز بسیار خوب بود. ما عضو فدراسیون جهانی بورس ها و بورس های اروپایی و آسیایی هستیم، بخشی از وبسایت این فدراسیونها، به این اقدام اختصاص یافت و مجلات معتبر بورس نیز این خبر و تجربه ایران را منتقل کردند.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2056

به "جزئیات خرید اوراق نیکوکاری برای یاری به مبارزه با کرونا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات خرید اوراق نیکوکاری برای یاری به مبارزه با کرونا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید