تفرج گاه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در روز سیزده به در مسدود است

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفرج گاه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در تمام شهرستان ها در روز 13به در مسدود است و پذیرای مردم نخواهد بود.

تفرج گاه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در روز سیزده به در مسدود است

مجید صفائی اضافه کرد: همه مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا از زمان شیوع این بیماری تا به امروز تعطیل است و هیچ نوع پذیرایی از گردشگران در روز سیزدهم فروردین و تا زمان مهار کامل ویروس کرونا انجام نخواهد شد.

وی اظهارکرد: همه برنامه های نوروزی کهگیلویه و بویراحمدکه پیش از این در ستاد خدمات سفرنوروزی پیش بینی شده بود پس از مهار ویروس کرونا انجام خواهد شد.

سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان دارای 2 منطقه سردسیری و گرمسیری و اقلیم چهار فصل است که از مقاصد مهم گردشگری نوروزی در جنوب کشور است.

صفایی شرح داد: شهرستان های بویراحمد و دنا در منطقه سردسیری قرار گرفته اند و شهرستان های گچساران، باشت، چرام، کهگیلویه، لنده و بهمئی هم در منطقه گرمسیری واقع شده است.

وی ادامه داد: افزون بر 2 هزار و 600 اثر تاریخی، فرهنگی و طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 770 مورد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: این استان با داشتن 280 تفرجگاه طبیعی به دلیل تنوع آب و هوایی سالیانه میزبان افزون بر سه میلیون نفر گردشگر در فصول مختلف سال است.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1491

به "تفرج گاه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در روز سیزده به در مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفرج گاه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در روز سیزده به در مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید