تصاویر رندر سامسونگ گلکسی A32 5G منتشر شد

به گزارش مجله بای بلاگ، هفته گذشته نخستین تصاویر رندر گلکسی A32 5G از طرف یکی از سازندگان قاب های محافظ منتشر شد که البته به دلیل وجود قاب محافظ جزئیات زیادی از طراحی این گوشی تعیین نبود. اما حالا یکی از افشاگران معروف که ید طولایی در انتشار رندر گوشی ها دارد، تصاویر رندر گلکسی A32 5G را منتشر نموده است و با خیال راحت می توانیم به جزئیات طراحی این گوشی بپردازیم.

تصاویر رندر سامسونگ گلکسی A32 5G منتشر شد

اول از همه باید به طراحی جذاب پنل پشتی اشاره کنیم که در نگاه اول توجه را جلب می نماید. به عنوان مثال برخلاف تقریبا تمام گوشی های جدید سامسونگ، دوربین های اصلی این گوشی در یک بخش مستطیل شکل جداگانه تعبیه نشده اند و این دوربین ها فقط به اندازه 1 میلی متر از پنل پشتی بیرون آمده اند. همچنین در سمت راست سه دوربینی که به طور عمودی قرار گرفته اند، یک فلش LED و یک سنسور دیگر دیده می گردد. روی هم رفته چینش دوربین ها و پنل پشتی تا حدی یادآور گوشی LG ولوت است.

طبق گزارش ها، پنل پشتی این گوشی از جنس پلاستیک است. با توجه به اینکه در این رندرها پنل پشتی کمی براق به تصویر کشیده شده ، احتمالا این پنل از ترکیب شیشه و پلاستیک ساخته شده است. البته باید خاطرنشان کنیم این رندرها رسمی نیستند و شاید پنل پشتی محصول نهایی براق نباشد.

از دیگر ویژگی های گلکسی A32 5G می توانیم به بهره گیری از فریم فلزی و نمایشگر دارای بریدگی قطره ای شکل اشاره کنیم. دکمه های تنظیم صدا و حسگر اثر انگشت در سمت راست بدنه تعبیه شده اند و در لبه پایینی هم شاهد حفره های اسپیکر، پورت USB-C و جک هدفون هستیم. به گفته این افشاگر، گلکسی A32 5G از اندازه 164.2 در 76.1 در 9.1 میلی متر بهره می برد.

  • مقایسه گلکسی S21 اولترا با گلکسی S20 اولترا؛ آنالیز تفاوت ها و شباهت های احتمالی

منبع: Sam Mobile

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5280

به "تصاویر رندر سامسونگ گلکسی A32 5G منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رندر سامسونگ گلکسی A32 5G منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید