تست کرونای چینی های بازگشته از ایران منفی شد

به گزارش مجله بای بلاگ، رسانه رسمی حزب حاکم چین می گوید نتیجه تست ابتلا به کرونا برای 164 شهروند چینی که از ایران به کشورشان بازگشته اند منفی بوده است.

تست کرونای چینی های بازگشته از ایران منفی شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک رسانه چینی گزارش داده 164 شهروند این کشور امروز (چهارشنبه) به شهر چنگدو بازگشته اند.

حساب کاربری روزنامه پیپلز دیلی که روزنامه رسمی حزب حاکم چین است به نقل از کمیسیون بهداشت نوشته نتیجه تست کرونا برای تمامی این شهروندان منفی بوده است.

چین هفته گذشته اعلام نموده بود به دلیل شیوع ویروس کرونا میخواهد شهروندانش را از ایران خارج کند. پکن شنبه همین هفته 311 نفر از شهروندانش را از ایران خارج کرد.

مدیر کل سازمان دنیای بهداشت دوشنبه هفته جاری گفت بیش از 70 درصد افراد مبتلا به بیماری کووید-19 در چین بهبود پیدا نموده اند.

جدیدترین آمار نشان می دهد در کل دنیا 121739 نفر تا به حال ویروس کرونا مبتلا شده اند که از میان آنها 66943 نفر بهبود حاصل نموده و 4382 نفر جان باخته اند.

ویروس های کرونا (یا کروناویروس ها) خانواده ای از ویروس ها هستند که باعث ایجاد بیماری هایی در پستانداران و پرندگان می گردد.

این بیماری در انسان، باعث ایجاد عفونت های تنفسی می گردد که عموماً خفیف هستند. اشکال نادرتر ابتلا به این ویروس باعث ایجاد بیماری هایی نظیر نشانگان تنفسی حاد (سارس)، نشانگان تنفسی خاورمیانه (مرس) و کووید-19 می شوند که می توانند مرگبار باشند.

ق

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1188

به "تست کرونای چینی های بازگشته از ایران منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای چینی های بازگشته از ایران منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید