برگزاری کلاس های مجازی برای دانش آموزان به همت دانشجویان گیلانی

به گزارش مجله بای بلاگ، مسئول گروه جهادی آموزشی دستان دانشگاه گیلان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس گروه جهادی ما در کنار آموزش وپرورش قرار گرفته و در حال برگزاری کلاس های مجازی آنلاین برای دانش آموزان است.

برگزاری کلاس های مجازی برای دانش آموزان به همت دانشجویان گیلانی

علی شعبان نژاد مسئول گروه جهادی آموزشی دستان دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: پس از دوسال فعالیت غیر رسمی در موسسات خیریه و حاشیه شهر شهرستان رشت گروه جهادی دستان بصورت رسمی ثبت شد.

شعبان نژاد عنوان نمود: هدف ما با توکل بر خدا و توسل به سردارشهید حسین املاکی که در این روز به شهادت رسیدند و با کمک مدرسین گروه سعی داریم تا قدمی در جهت رشد علمی دانش آموزان بی بضاعت و همچنین ریشه کن کردن بیسوادی در مناطق محروم و دور افتاده برداریم.

مسئول گروه جهادی آموزشی دستان دانشگاه گیلان شرح داد: به همین دلیل در شرایطی که ویروس منحوس کرونا باعث تعطیلی مدارس شده است گروه جهادی دستان در کنار آموزش وپرورش قرار گرفته و در حال برگزاری کلاس های مجازی آنلاین برای دانش آموزان است.

وی در ادامه بیان نمود: دانش آموزان برای شرکت در این کلاس ها نام، نام خانوادگی، مقطع و رشته تحصیلی، و محل سکونت خود را به شماره های تماس واحد خواهران 09109997513 و برادران 09300620320 پیامک یا در پیام رسان تلگرام ارسال کنند.

شعبان نژاد اظهار کرد: این گروه جهادی قصد دارد کلاس های مجازی را بعد از شکست کرونا نیز ادامه داده و دانش آموزان بی بضات را تحت پوشش خود قرار دهد.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1629

به "برگزاری کلاس های مجازی برای دانش آموزان به همت دانشجویان گیلانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس های مجازی برای دانش آموزان به همت دانشجویان گیلانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید