برمک: سیستم شاهین من را یاد دیدار ایران - آرژانتین انداخت، سکوت بهترین راه برای پرسپولیسی ها است

به گزارش مجله بای بلاگ، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که سبک بازی شاهین بندر عامری مقابل سرخپوشان تهرانی، شبیه به سیستم تیم ملی در جام جهانی 2014 بود.

برمک: سیستم شاهین من را یاد دیدار ایران - آرژانتین انداخت، سکوت بهترین راه برای پرسپولیسی ها است

کوروش برمک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص برتری 4 بر یک پرسپولیس مقابل شاهین بندر عامری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: شاهین بندر عامری خیلی تیم محترمی برای ما است، اما می دانست که با نایب قهرمان آسیا بازی دارد و بازی سختی پیش رو خواهد داشت. این تیم با تمام نفراتش در زمین خودش بازی می کرد و چشم به ضد حملات با بازیکنان سرعتی داشت که برای لحظاتی من را یاد دیدار ایران و آرژانتین انداخت.

وی اضافه کرد: تفکر کارلوس کی روش هم دقیقاً همین بود که با 11 بازیکن در یک سوم دفاعی خودش دفاع می کرد. در بازی با آرژانتین ما همین سبک را داشتیم که روی سرعت اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد ضد حمله می زدیم و اگر آن پنالتی اعلام می شد، می توانستیم به آرژانتین گل بزنیم. شاهین بندر عامری هم این سبک را دنبال می کرد. از یک لحظه غفلت تیم پرسپولیس هم استفاده کرد و بازی را به تساوی کشاند و بسیار قابل ستایش بود که یک نیمه را با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رساند و راهی رختکن شد.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به ترکیب پرسپولیس، گفت: دیدیم که پرسپولیس در این دیدار به جز رادوشویچ که در بازی های حذفی به کار گرفته می شود، تمام نفرات اصلی را در ترکیب داشت و یحیی تقریباً با ترکیب کاملی تیمش را روانه میدان کرد. یعنی حریف را دست کم نگرفت و این احترام گذاشتن به تیم حریف بود که تمام بازیکنانش را به زمین فرستاد.

برمک تأکید کرد: در اواخر نیمه اول و به صورت کامل در نیمه دوم بازیکنان شاهین از نظر بدنی تحلیل رفته بودند و این فاصله نفرات دو تیم را نشان می داد. در نیمه دوم هم پرسپولیس توانست سه گل بزند و 4 بر یک پیروز شود که باید به تیم و کادرفنی خسته نباشید بگویم و خسته نباشید ویژه ای به بازیکنان و کادرفنی شاهین می گویم که با قدرت و تمام وجود بازی کردند.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس با توجه به رقابت نزدیک در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یک مدعی، می تواند در جام حذفی هم برای قهرمانی رقابت کند، گفت: پیش از اینکه بحث فنی این ماجرا را دنبال کنیم، به عنوان یک پیشکسوت پرسپولیس برای مجموعه این باشگاه پیشنهادی دارم. احساس می کنم آنها در دو سه هفته اخیر وارد چالش های حاشیه ای شده اند که در تقابل با رقبا ایجاد شده و بهتر است از این حواشی دوری کنند.

برمک اضافه کرد: سکوت بهترین راه است و این درست که افشین پیروانی و مدیرعامل باشگاه در این مدت سعی کردند حواشی را مدیریت کنند، اما دوری از رسانه ها و کمتر صحبت کردن، آرامش را به تیم برمی گرداند. به قول پیروانی بهتر است به جای پرداختن به حواشی، دنبال مسائل و حل کردن مسائل مالی و لجستیکی رفت تا پرسپولیس بتواند به دور از این جنگ های حاشیه ای، در سه جام مدعی باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه به نظر می رسد سپاهان در این روزهای پرحاشیه پرسپولیس آرامش بیشتری دارد، اضافه کرد: سپاهان با احترام به سایر تیم ها، تنها رقیب پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ است که تا هفته پایانی رقابتی برابر را با پرسپولیس خواهد داشت. در چند هفته اخیر هم این تیم بسیار قدرتمند کار کرده و برای قهرمانی رقیب قدرتمندی مقابل پرسپولیس خواهد بود.

برمک یادآور شد: تنها چالش پرسپولیس در هفته های آینده، حضور ملی پوشانش در اردوی تیم ملی خواهد بود که برای مدتی در اختیار کادرفنی نیستند. با این حال یحیی گل محمدی و کادرفنی اش مطمئناً برای عبور از این چالش هم برنامه خواهند داشت و من پرسپولیس را در هر سه جام مدعی می بینم و امیدوارم پیروز باشند.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7306

به "برمک: سیستم شاهین من را یاد دیدار ایران - آرژانتین انداخت، سکوت بهترین راه برای پرسپولیسی ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برمک: سیستم شاهین من را یاد دیدار ایران - آرژانتین انداخت، سکوت بهترین راه برای پرسپولیسی ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید