ایسوس ROG Phone 3 با مشخصات سخت افزاری فوق العاده معرفی گردید

به گزارش مجله بای بلاگ، درست یک سال پس از معرفی ایسوس ROG Phone II، حالا این شرکت نسل سوم آن را معرفی نموده و این بار هم مشخصات سخت افزاری این گوشی، بهترین در بین تمام گوشی های حال حاضر هستند. ایسوس ROG Phone 3 با یک نمایشگر 6.59 اینچی OLED و HDR همراه هست که سرعت نرخ تجدید آن نیز 144 هرتزی است. زمان پاسخ گویی نمایشگر این گوشی هم یک میلی ثانیه است تا رسما با بهترین نمایشگر در یک گوشی گیمینگ روبرو باشیم.

ایسوس ROG Phone 3 با مشخصات سخت افزاری فوق العاده معرفی گردید

قلب تپنده این گوشی پردازنده اسنپ دراگن 865 پلاس است و از 5G هم در ایسوس ROG Phone 3 پشتیبانی می گردد. در کنار این پردازنده می توان تا 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 هم انتخاب کرد که در این صورت، حافظه داخلی هم 512 گیگابایتی و از نوع UFS 3.1 خواهد بود.

سه نسخه دیگر از این گوشی به فروش می رسد که همگی رم 12 گیگابایتی همراه با حافظه های 128، 256 و 512 گیگابایتی دارند. اگر تعیینات سخت افزاری که تا به اینجا گفتیم شما را به اندازه کافی جذب نکرده، باید بگوییم یک باتری 6000 میلی آمپری هم در این گوشی قرار گرفته که با شارژر 30 واتی شارژ می گردد. یک نکته جالب در خصوص این گوشی این است که با نیم ساعت شارژ، تقریبا 4000 میلی آمپر از ظرفیت باتری این گوشی شارژ می گردد که تقریبا معادل کل ظرفیت باتری دیگر گوشی های امروزی است!

قطعا که ایسوس ROG Phone 3 در انجام کارهای معمول یک گوشی مثل مرورکردن صفحات وب، پیامک دادن و تماس دریافت عالی عمل می نماید اما چیزی که این گوشی را از بقیه متمایز می نماید، ویژگی های خاص گیمینگ آن است. برای مثال علاوه بر پورت USB-C در پایین گوشی که حالا کمی سمت چپ متمایل شده تا شارژ کردن گوشی در حین بازی مزاحم نباشد، یک پورت USB-C همچنان در لبه چپ گوشی قرار گرفته که از آن هم می توان برای شارژ گوشی استفاده کرد.

پورت کناری برای فن جانبی که برای این گوشی ساخته شده کاربرد دارد. همچنین از آن جایی که جک 3.5 میلی متری هدفون از بدنه این گوشی حذف شده، در عوض جک هدفون در ماژول فن قرار گرفته تا کاربران همچنان بتوانند از هدفون های سیمی خود برای اتصال به این گوشی استفاده نمایند. جدا از این موارد، این گوشی با Google Stadia هم سازگاری کامل خواهد داشت.

ایسوس ادعا می نماید که دکمه های اولتراسونیک در لبه سمت راست این گوشی که AirTrigger نام دارند را هم بهبود بخشیده تا حالا حسی شبیه تر به دسته های بازی القا نمایند. همچنین کاربران این گوشی این امکان را دارند تا این دکمه های فراصوت را در بازی ها شخصی سازی نمایند. قابلیت سوایپ کردن هم به این دکمه های مجازی اضافه شده تا به یاری آن ها، کاربران هم L1 و L2 داشته باشند و هم R1 و R2. امکان تعاریف دستورهای دیگر در بازی ها هم وجود دارد و مثلا می توانید معین کنید که با تکان دادن گوشی، خشاب اسلحه در بازی تعویض گردد.

فن جانبی که برای این گوشی ساخته شده را گفتیم و باید بگوییم که چند وسیله جانبی دیگر هم برای ایسوس ROG Phone 3 ساخته شده است. برای مثال TwinView Dock 3 هم برای این گوشی ساخته شده که به کاربر این امکان را می دهد تا یک نمایشگر دیگر به این گوشی اضافه کند. یک داک دسکتاپ هم برای این گوشی ساخته شده که به کاربر اجازه می دهد با اتصال گوشی، یک مانیتور، کیبرد و ماوس به آن، تجربه یک کامپیوتر دسکتاپ را با ایسوس ROG Phone 3 داشته باشد.

علاوه بر این ها، ایسوس گفته که چندین لوازم جانبی دیگر هم که اختصاصا برای این گوشی ساخته شده را عرضه خواهد نمود. اولین مورد ROG Strix XG16 نام دارد که درواقع یک نمایشگر 15.6 اینچی قابل حمل است که پنل IPS دارد و 144 هرتزی است. مورد بعدی ROG Cetra RGB نام دارد که هدفون های توگوشی ایسوس هستند که با کابل USB-C همراه اند و از نویز کنسلینگ هم پشتیبانی می نمایند. در نهایت مورد آخر، ROG Falchio نام دارد که یک کیبرد مکانیکی بی سیم است و یک پنل لمسی هم در آن تعبیه شده. ایسوس ادعا می نماید که باتری این کیبرد، تا 400 ساعت استفاده مداوم را شارژدهی می نماید.

ایسوس ROG Phone 3 از اواخر شهریور ماه عرضه می گردد اما قیمت آن هنوز تعیین نیست. نسل قبلی این گوشی با قیمت پایه 899 دلاری همراه بود و با توجه به آن، بعید نیست که با وجود تعیینات فنی قوی تر، این گوشی وارد محدوده هزار دلار گردد. شما درباره ایسوس ROG Phone 3 چه فکر می کنید؟

منبع: The Verge

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3331

به "ایسوس ROG Phone 3 با مشخصات سخت افزاری فوق العاده معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس ROG Phone 3 با مشخصات سخت افزاری فوق العاده معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید