اعتراضات کارگران جنرال موتورز آمریکا و احتمال ترک کره

به گزارش مجله بای بلاگ، شرکت جنرال موتورز با اعلام یک هشدار شدید گفت: اعتراضات کارگران احتمالا به خروج این شرکت از کره جنوبی منجر خواهد شد.

اعتراضات کارگران جنرال موتورز آمریکا و احتمال ترک کره

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، به نقل از رویترز، شرکت جنرال موتورز آمریکا با صدور یک هشدار جدی گفت: تداوم اعتراضات کارگری در نهایت می تواند به خروج این شرکت آمریکایی از کره جنوبی منجر گردد.

جنرال موتورز در حالی حالا از احتمال خروج از کره جنوبی سخن می گوید که همین دو سال پیش یک بسته یاری اقتصادی عظیم از دولت سئول برای ماندن در این کشور دریافت نموده است.

از روز 30 اکتبر کارگران جنرال موتورز کره دو اعتصاب 4 ساعته داشته اند که چرا خواهان افزایش حقوق خود هستند. از سال 2018 و یاری اقتصادی دولت فعلی برای نجات این شرکت از ورشکستگی طبق توافق با دولت کره حقوق کارگران ثابت مانده است.

استیو کیفر، مدیرعامل فعالیت های بین المللی جنرال موتورز می گوید: اعتصاب کارگران و دیگر اتفاقات صنعتی باعث شده تا فراوری خودروی این شرکت در کره 13 هزار دستگاه کاهش یابد.

وی همچنین گفت: تا خاتمه این هفته این رقم به 20 هزار دستگاه خواهد رسید. از طرف دیگر به خاطر شیوع کرونا طی ماه های گذشته هم جنرال موتورز 60 هزار دستگاه خودروی کمتر در کره فراوری نموده است که روی هم رفته این میزان فراوری از دست رفته به گفته کیفر باعث خواهد شد که سال جاری جنرال موتورز سوددهی نداشته باشد، مگر اینکه بتواند بین رقم نزدیک به 80 هزار دستگاه را جبران کند.

وی طی یک گفت وگوی تلفنی تأکید کرد: ما در کوتاه مدت درگیر کمبود فراوری هستیم و این مسأله تأثیرات اقتصادی بسیار قابل توجهی روی ما خواهد داشت.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5094

به "اعتراضات کارگران جنرال موتورز آمریکا و احتمال ترک کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات کارگران جنرال موتورز آمریکا و احتمال ترک کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید